דלג לתוכן ראשי
1-599-520-520
קורסי הכשרה בטרם

קורסי הכשרה בטרם

אנו רואים בפיתוח המקצועי המתמשך כעמוד התווך של הצלחת הארגון שלנו. מתוך הבנה זו, אנו משקיעים משאבים רבים בהעברת קורסים והדרכות מקצועיות לכלל צוותי טרם. קורסים אלו נועדו להבטיח שכל חבר צוות ימשיך להתפתח, ללמוד ולהעמיק בנושאים הרלוונטיים לתחום הרפואה הדחופה, כדי להעניק את השירותים הרפואיים הטובים והמקצועיים ביותר למטופלינו.

הכשרות מקצועיות ברפואה דחופה לקהילה (TUCS)

קורס זה דן בסוגיות הרפואיות השכיחות ביותר בהן נתקל הצוות של טרם במרכזי הרפואה הדחופה.
את הקורס מובילים ד"ר דויד זלוטניק סמנכ"ל רפואי של טרם וד"ר זאב וימפהיימר מנהל רפואי של מוקד בית שמש. הקורס כולל הרצאות וסדנאות על כאבים בחזה, שברים, כאבי בטן, טיפול בפצעים, חום, גיבוס ועוד הרבה יותר. קורס זה מהווה דרישה מוקדמת עבור כל הרופאים החדשים בטרם.

קורס ריענון בסעד חיים מתקדם (ACLS)

כל הצוות הרפואי שלנו עבר קורס ACLS, ועובר קורס ריענון זה מידי שנתיים. לפי רוב התקנים נדרש ריענון של ארבע שעות, אך אנו דורשים שיתקיים קורס משודרג בן שמונה שעות.
הקורס כולל הרצאות וסדנאות בהחייאה בסיסית ומתקדמת, הפרעות קצב, נתיב אוויר, מצבי חירום קרדיווסקולאריים ופרוטוקולים רפואיים על פי AHA.

קורס החייאה מתקדמת בילדים ותינוקות (PALS)

הקורס כולל הרצאות וסדנאות על החייאת לב-ריאה בסיסית ומתקדמת, הפרעות קצב, נתיב אוויר, גישה ורידית ופרוטוקולים רפואיים על פי AHA.

תמיכה רפואית דחופה (UMS)

הקורס מהווה דרישה מוקדמת עבור כל צוות הסיעוד. הקורס מכסה את כל היבטי הסיעוד בטרם, כולל טריאז', עירויים, זריקות, חישוב מינונים, חבישות, פעולות מעבדה ועוד.

קורס רנטגן וגבס

הקורס הינו קורס פנימי לאנשי הצוות הסיעודי בטרם שצברו ותק וניסיון בעבודת השטח ומאפשר להם להזמין צילומי רנטגן עוד לפני בדיקת הרופא, במטרה לחסוך מן המטופל זמן וטרטור מיותר בין הבדיקות. מעבר לנאמר, נלמדים בקורס תכנים מעשיים הכוללים הנחת סדי גבס בגפיים ומאפשרים לצוות הסיעודי להרחיב את ידיעתם ולסייע לרופאים בעבודתם.

גבס קל – הקורס הינו קורס פנימי המשכי להכשרה קודמת בתחום סדי הגבס לאנשי הצוות הפרא רפואי בטרם
שצברו ותק וניסיון בעבודת השטח. הקורס מכשיר את אנשי הצוות לעבודה עם גבס קל. גבס קל מהווה מוצר משלים לטיפול בשברים וחבלות באופן המשפר את איכות החיים של המטופלים. בסיום ההכשרה אנשי צוות מהווים מוקדי ידע בנושא קיבוע בגבס וגבס קל.

שדה קליני לאחיות

שיתוף פעולה עם מכון טל ועם ביה"ח שערי צדק, מספק מקום התנסות לאחיות הלומדות במוסדות אלו, ומעניק להן כלים להתמודדות מקצועית ברפואה דחופה.

שדה קליני לפרמדיקים

שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון, במהלכו מתנסים סטודנטים לרפואת חירום משנה ג' במהלך שבוע ומעלה במרפאות השונות של רשת טרם. הסטודנטים חווים את צורת העבודה השונה והייחודית לרשת טרם, ורבים מהם בוחרים לעבוד ברשת עם סיום לימודיהם.

יצירת קשר