דלג לתוכן ראשי
1-599-520-520
מעקב אורתופדי

מעקב אורתופדי

אנו מובילים מהפכה בתחום טראומה אורתופדית  בקהילה. מוקדי הרפואה הדחופה שלנו מטפלים בכ-800 אלף מבוטחים בשנה, כולל עשרות אלפי מקרים של שברים וחבלות. המערך האורתופדי שלנו, בהובלת ד"ר אמיר רובין, מתמקד בטיפול מבוסס ידע מדעי, חוויית מטופל חיובית וצוות רב-תחומי הכולל פיזיותרפיסטים ומרפאים בעיסוק.

אנו מאמינים ברפואה קהילתית איכותית שמשלבת מדע עם חום אנושי וייעוץ בגובה העיניים. המערך האורתופדי שלנו מציע שירותי אבחון, המלצות טיפול ומעקב אורתופדי, תוך שימוש בתיק דיגיטלי ובשיתוף פעולה עם רופאים מומחים מהשורה הראשונה.

בהובלת ד"ר אמיר רובין, אורתופד ומנתח ולשעבר האורתופד הראשי של מכבי, המערך החדש  מורכב מרופאים אורתופדיים מומחים בטראומה, וצוות רב תחומי הכולל פיזיותרפיסט ומרפא בעיסוק, שיבחן כל מקרה, באמצעות תיק דיגיטלי, ויקבל החלטות מקצועיות לרבות אבחון, המלצות טיפול ומעקב אורתופדי.

טרם הופכת לסמכות המקצועית המובילה בקהילה בתחום האורתופדי

בנוסף לד"ר רובין מנתח ברכיים ומפרק ירך, המערך האורתופדי מורכב מ:

  • ד"ר איתי אופיר- אורתופד בכיר ומנתח עמוד שדרה
  • ד"ר אהרון דנציגר- מומחה בכיר וממייסדי האורתופדיה בקהילה
  • ד"ר מיכאל עמנואל- אורתופד מומחה בכף רגל
  • ד"ר אורן ברזל- מנהל מחלקת השיקום האורתופדי בתל השומר
  • ד"ר אבי אביטן- אורתופד בכיר במחלקת שיקום בתל השומר
  • ד"ר עמית דוידסון- אורתופד בכיר בשערי צדק ובוגר תכנית יוקרתית בבריטניה לטיפול בשברים מורכבים

המערך יתפקד כמו מחלקה בבית חולים. רופאי המוקדים בכל רחבי הארץ יפנו לרופאים המומחים במערך האורתופדי לקבלת חוות דעת מקצועית בזמן אמת ויוכלו לזמן מטופלים לקבלת מעקב אורתופדי במוקדים בזמינות גבוהה ותוך קיצור משמעותי של התורים.

מרפאת מעקב שברים

כאשר נמצא במוקד טרם לרפואה דחופה מטופל עם  שבר או חבלה, המשך הטיפול צריך להיות במרפאת אורתופד בתוך ימים ספורים. לא פעם למצוא אורתופד בזמן כזה זה לא פשוט, וכל אחד היה רוצה שיבדוק אותו אורתופד מקצועי ומאיר פנים. לשם כך פתחנו במספר רב של מוקדי  טרם מרפאות מעקב שברים שיכולות לתת מענה לרוב המטופלים בתוך יומיים-שלושה.

במרפאת המעקב המומחה יכול להחליט אם אפשר להסיר את הגבס, להמיר סד גבס בגבס מלא, להפנות לצילום ביקורת במקום, או להפנות להמשך בירור כגון CT. . במקרים יוצאי דופן בהם נדרשת התערבות מתקדמת יותר, המומחה יפנה למקום המתאים. האורתופדים במרפאות מעקב נבחרו בקפידה וכולם בחרו לעבוד בטרם במיוחד בגלל תפיסת הרפואה פורצת הדרך שלה.

בין האורתופדים במרפאות מעקב השברים נמצא מנהל מחלקת שיקום בבית חולים תל השומר, ד"ר עמית דוידסון, מומחה בטראומה אורתופדית ואחרים. המרפאה מתאימה למטופלים שביקרו במוקד טרם ולכאלו שקיבלו טיפול ראשוני במיון או במקום אחר וזקוקים למעקב אורתופדי בשבועות הראשונים לאחר החבלה.

מי יכול לפנות?

מטופלים שקיבלו טיפול ראשוני בטרם בכל סוגי החבלות יוכלו לחזור למעקב אורתופדי. כמו כן, מטופלים שמבקשים לקבל ייעוץ ומעקב אורתופדי לאחר גיבוס או חבלות אורתופדיות יוכלו להגיע עם הפנייה מרופא למוקדים האורתופדיים. ניתן להגיע עם הפניה מקופת החולים, בהתאם להסדרים של המוקדים השונים והקופות השונות.

טרם – מובילים מהפכה אורתופדית בקהילה!

לפרטים נוספים:

טלפון: 1599-520-520

זימון תור